علیرضا نعمتی یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 08:08 ق.ظ نظرات ()
بررسی موانع ایجاد و توسعه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت مبلمان ایران

بررسی-موانع-ایجاد-و-توسعه-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-در-صنعت-مبلمان-ایرانپایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت، چکیده: در سال های اخیر با پیشرفت های حاصله در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و نیز تحولات انجام گرفته در بازار، رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده و شاهد ظهور مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار بوده ایم. CRM به معنی مدیریت ...دانلود فایل